Druhá strana Sveta

Aj minca má dve strany...

Tuesday, August 08, 2006

Veterné mlyny

Občas sú chvíle, keď sa musíte rozhodnúť či bojovať alebo sa vzdať.
Keď sa rozhodnete pre boj, nie vždy sú známe podmienky.
Keď sa rozhodnete pre boj, aj keď neviete čo Vás čaká, môže sa Vám stať, že narazíte na Veterné mlyny.

Bojovať proti Veterným mlynom býva často zaujímavé. Dosť namáhavé, by som povedala. A ja som začala bojovať bez akýchkoľvek vedomostí o pravidlách. Dostali sa ku mne neskoro. Teraz už viem, čo som mala vedieť dávnejšie.

Len rozmýšľam, či je nejaká šanca aby prestal fúkať vietor. Či som schopná poraziť niečo, čo sa dá poraziť len veľmi ťažko... alebo to mám vzdať?!

3 Comments:

  • At 10:36 AM, Blogger Terra said…

    tak uz som tu a som tu hororila nieco o tom, ze veter fukat neprestane, mozes sa leda otocit bokom, nech ti stoja vrtule.

     
  • At 3:05 PM, Blogger astroboy said…

    Záleží od toho, čo je vlastne za mlynmi...

     
  • At 12:32 PM, Blogger Unknown said…

    medenka: no hej ale to neni velmi vyhra...

    astroboy: povedzme ze nieco pekne.. len neviem ci to bude stat za tu energiu...

     

Post a Comment

<< Home