Druhá strana Sveta

Aj minca má dve strany...

Wednesday, August 30, 2006

Chvíľkové

Náhoda je blbec... to sa hovorí.
Ale občas mám pocit, že robí toho spomínaného blbca zo mňa.

Vraj vždy máme možnosť voľby. Môžeme si vybrať čo budeme robiť, s kým sa stýkať, pozerať, čítať... akú budeme mať náladu.
Ale občas mám pocit, že tá nálada si vyberá mňa.
Alebo len nie som dosť silná stáť si za svojou voľbou?!

Skúsim to zase zajtra ráno... nanovo. A možno to vydržím. Chce to len kúsok viac sebazaprenia. Aktuálne sa síce zapieram len do klávesnice, ale možno zajtra...

Chce to dobiť baterky. Obvykle fungujem aj na slnečnú energiu, len nejako sa mi vypol zapínač.
Tak fungujem na vyspatú a darovanú. Prvá mi vydrží asi tak do 10-tej a druhá to potiahne vyššie.

Idem koncentrovať.

Chce to nejaký cieľ, alebo lepšia by bola vidina niečoho fantastického v nejakej blízkej budúcnosti. Hmm... dačo si vymyslím. Ale rady príjmam :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home